WebTV Πολιτική

Ψηφιακή πλατφόρμα για αιτήματα πολιτών(βίντεο)

 

 

«Πες την ηλεκτρονικά» αλλά το ζήτημα είναι να γίνουν και πραγματικότητα, τα αιτήματα και οι απαντήσεις των πολιτών στο Δήμο Μεγαρέων.

Όσο φιλόδοξη και πρωτοποριακή –ίσως όχι και τόσο δεδομένων των ταχυτήτων του διαδικτύου-η εφαρμογή «Intelligent City», το αποτέλεσμα θα κριθεί στην πράξη, με την λειτουργία της εφαρμογής, πώς θα ανταποκριθούν οι δημότες και πώς οι υπηρεσίες του Δήμου στα αιτήματα που λαμβάνουν από δημότες. Η ψηφιακή εφαρμογή, το «εργαλείο» είναι αναμφίβολα χρήσιμο και παρουσιάστηκε από την Διοίκηση του Δήμου Μεγαρέων την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου και μπορούμε να αναζητήσουμε στο διαδίκτυο στη διεύθυνση http://megara.intelligentcity.gr/

Η Δημοτική Αρχή, ο Γρηγόρης Σταμούλης και ο υπεύθυνος για την υλοποίηση Ιερόθεος Πολυχρόνης, έκαναν λόγο για κινήσεις προς την ηλεκτρονική διακυβέρνηση του Δήμου Μεγαρέων με τις  δύο νέες ηλεκτρονικές πλατφόρμες να τίθενται σε λειτουργία. Ο Δήμαρχος Γρηγόρης Σταμούλης δήλωσε ικανοποιημένος και περήφανος γιατί «με αυτά που πρόκειται να γίνουν, έχουμε μπει στους πρωτοπόρους Δήμους», αναφερόμενος στην ιστοσελίδα του Δήμου www.megara.gr, στη λειτουργία GPS στα οχήματα του δήμου.

Όπως τόνισε και ο Ιερόθεος Πολυχρόνης, στόχος του δήμου είναι η προσέγγιση με ολοκληρωμένες πλατφόρμες, η αλληλεπίδραση με το δημότη, για την ενημέρωση και εξυπηρέτηση του πολίτη. «Θα είναι ακόμα δυνατή η υποβολή ενός αιτήματος χωρίς ο δημότης να έρθει ούτε μια φορά στο Δήμο» όπως αναφέρθηκε.

Το «fix my city» είναι η πρώτη πλατφόρμα, όπου ο πολίτης αναφέρει προβλήματα καθημερινότητας ηλεκτρονικά, από υπολογιστή και από εφαρμογές που λειτουργούν σε «έξυπνα κινητά», αναφέρει στην πλατφόρμα το πρόβλημα, την τοποθεσία όπου βρίσκεται το πρόβλημα και αναφέροντας τα στοιχεία του, στέλνει το αίτημα προς το δήμο. Και υπάρχει απευθείας ενημέρωση πορεία επίλυσης των αιτημάτων.

«Συστήματα για πιο εύκολη και άνετη εξυπηρέτηση των πολιτών»

Το αίτημα έρχεται στα υποσυστήματα και “παντρεύεται” με τη δεύτερη εφαρμογή, το «city points» όπου γίνεται ταυτοποίηση και ενημέρωση του υπαλλήλου για τον τύπο π.χ. της λάμπας, όπως περιγράφηκε από τη διοίκηση του δήμου.

Παράλληλα, με την εφαρμογή «Fix my school» μπορούν να γίνουν αυτόματα καταγραφές αιτημάτων των σχολείων του Δήμου Μεγαρέων.

Όπως ανέφερε ο υπεύθυνος δημιουργίας των εφαρμογών αυτών, ο Γ. Μιχόπουλος που συνεργάστηκε με τον υπεύθυνο από πλευράς του Δήμου Μεγαρέων Ιερόθεο Πολυχρόνη, κάθε πολίτης θα μπορεί μέσα από υπολογιστή ή κινητό να στέλνει αίτημα, εντός των ορίων του Δήμου, να πηγαίνει στο αρμόδιο τμήμα, και να υπάρχει ενημέρωση του πολίτη για την πορεία του αιτήματος. Πολύ σημαντικό για την αποφυγή ταλαιπωρίας των δημοτών είναι ότι σύντομα θα λειτουργήσει σύστημα εκτύπωσης πιστοποιητικών από το σπίτι.

 

 

 

Για τα «παράπονα» ηλεκτρονικά μπορούμε να απευθυνθούμε στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://megara.intelligentcity.gr/

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γ. Μαρινάκης: Καταγγέλλει σε Περιφέρεια και Σώμα Επιθεωρητών Περιβάλλοντος

Νέες Διοικήσεις ΔΗΚΕΔΗΜΕ-Ηροδώρου αποφασίζονται την Τρίτη

Απάντηση του Δήμου Μεγαρέων: “Το Κέντρο Υγείας είναι εμβολιαστικό κέντρο”

Aleka Stamatiadi