ΚοινωνίαΣημαντικότερα

“Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων ήταν και παραμένει το μεγάλο πρόβλημα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης”

 

 

Ενώ το 4ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων αντιμετωπίζει κτιριακό θέμα από την προηγούμενη σχολική χρονιά, το πρόβλημα εντείνεται λόγω της χωρητικότητας και συγχρωτισμού των παιδιών που πρέπει να αποφευχθεί με την εξάπλωση του κορωνοϊού φέτος. Ζητήσαμε τις απόψεις των μελών του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μεγάρων, που ακολουθούν:

«Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων ήταν και παραμένει το μεγάλο πρόβλημα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου μας. Καταρχήν η αναγκαστική παραμονή των παιδιών μας πλέον του ενάμιση έτους, εντός του παλιού ακατάλληλου κτιρίου μέχρι να ολοκληρωθούν οι χρονοβόρες διαδικασίες του Δημοσίου (διαγωνισμός τεχνικού γραφείου, μελέτες, πόρισμα) δεν ήταν το τέλος των δοκιμασιών των οικογενειών μας, αλλά η αρχή νέων.

Το σχολείο μας φιλοξενήθηκε σε δύο άλλα σχολικά συγκροτήματα, απομακρυσμένα μεταξύ τους(το μοναδικό δημοτικό σχολείο που λειτουργεί έτσι στη Δυτική Αττική) ενώ η υποστελέχωση του από μόνιμους εκπαιδευτικούς καθιστά προβληματική την εκπαιδευτική λειτουργία του τουλάχιστον μέχρι τον Νοέμβριο που ολοκληρώνονται οι κύκλοι τοποθετήσεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Επειδή θα περάσουν χρόνια μέχρι να κατασκευασθεί/ολοκληρωθεί το νέο κτήριο του 4ΟΥ Δημοτικού θεωρούμε επιτακτική και μοναδική την λύση της συστέγασης του σχολείου μας για το ανωτέρω χρονικό διάστημα μαζί με το 5ο Δημοτικό Σχολείο εντός του κτηρίου του 5ου.

Αυτό επιβάλλει η κοινή λογική που απορρέει από την ψυχοκοινωνική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας. (Δεν είναι δυνατόν τα παιδιά μας να νιώθουν ότι εξοστρακίζονται όταν φτάνουν στην Δ’ Δημοτικού και διώχνονται από τη μητρικό σχολείο, πώς θα μάθουν τα μεγάλα παιδιά να βοηθούν και να προσέχουν τα μικρά, πώς τα μικρά να σέβονται τα μεγαλύτερα. Απλά πράγματα, κατανοητά για όλη την ελληνική εκπαίδευση και δυστυχώς ζητούμενο για τα δικά μας παιδιά).

Στο θέμα της υποστελέχωσης από μόνιμους εκπαιδευτικούς και το γεγονός ότι το σχολείο μας επιλέγεται τελευταίο ή προτελευταίο από τους αναπληρωτές η απάντηση είναι γνωστή και έχει λίγα γράμματα, οπότε δεν θεωρούμε ότι χρήζει ανάλυσης. Ως κίνητρο πάντως για το σύνολο των εκπαιδευτικών στο να επιλέξουν σχολεία Μεγάρων και Νέας Περάμου θεωρούμε ότι είναι η εύκολη και με μικρό κόστος μετακίνησή τους από σταθμό Μετρό ή ΗΣΑΠ (π.χ. Αγ. Μαρίνα Χαϊδαρίου, Θησείο) με απευθείας πούλμαν από ΝΕΟΑΚ. Το κόστος πέραν της περιφέρειας και του δήμου θα μπορούσαν να συνδράμουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί αλλά και οι σύλλογοι».

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

1.062 εκ. € για τη Διώρυγα της Κορίνθου: Εγκρίθηκε ανάδοχος για τη μελέτη αποκατάστασης

Στον Ι. Ναό Αγίου Ιωάννου Θεολόγου στο Μελί Μεγάρων ο Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος

Εικόνες καταστροφής στο όρος Πατέρας

Aleka Stamatiadi