ΕκκλησίαΚοινωνίαΣημαντικότερα

«Θα βάλουμε κόκκινες γραμμές»: Τι δηλώνει για τον γάμο ομοφύλων ο Μητροπολίτης Μεγάρων & Σαλαμίνος Κωνσταντίνος

Νομοθέτηση γάμου και τεκνοθεσίας ομοφύλων ζευγαριών

Μητροπολίτης Μεγάρων & Σαλαμίνος κ.κ. Κωνσταντίνος:

«Θα βάλουμε κόκκινες γραμμές».

Αναλυτικά θα τα πούμε την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου»

 

Το νομοσχέδιο για την ισότητα στον πολιτικό γάμο και μεταξύ ομοφύλων παρουσιάζει η κυβέρνηση αυτές τις ημέρες στο υπουργικό συμβούλιο και η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση, με μοναδικό θέμα την «εξαγγελθείσα νομοθέτηση γάμου και «τεκνοθεσίας» υπέρ ζευγαριών του ιδίου φύλου», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο ανακοινωθέν της Εκκλησίας της Ελλάδας.

Οι ιεράρχες εκφράστηκαν ομόφωνα κατά του γάμου μεταξύ ομοφύλων και θα ανακοινωθεί σχετική εγκύκλιος και θα γίνει ενημέρωση προς τους πιστούς.

Ο Μητροπολίτης Μεγάρων και Σαλαμίνος κ.κ. Κωνσταντίνος δήλωσε στην Ε ότι «Περιμένουμε την παρουσίαση του νομοσχεδίου αυτού και όταν το πάρουμε κι εμείς στα χέρια μας και το διαβάσουμε, γιατί τώρα το νομοσχέδιο δεν το γνωρίζουμε, να δούμε τι λέει μέσα, θα βάλουμε και τις κόκκινες γραμμές από εκεί και πέρα.

Στις 4 Φεβρουαρίου θα ανακοινωθεί η Εγκύκλιος της Συνόδου εγκύκλιος συνόδου προς όλους τους πιστούς μας και φυλλάδιο που θα μοιράζεται σε κάθε εκκλησία.

Θα τα πούμε την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου» ανέφερε ο Μητροπολίτης Μεγάρων και Σαλαμίνος, χωρίς να αποκλείει περαιτέρω δράσεις και εκδηλώσεις στην περιοχή μας για την στήριξη των θέσεων της Εκκλησίας.Μετά την σύγκληση της Ιεράς Συνόδου, ανακοινώθηκαν οι θέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος επί του θέματος, ως εξής:

 «1. Η θεολογία της Εκκλησίας για τον γάμο απορρέει από την Αγία Γραφή, τη διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας και τη διάταξη του Μυστηρίου του Γάμου και φαίνεται καθαρά στην Ακολουθία του Μυστηρίου αυτού. Ο σκοπός του χριστιανικού γάμου είναι η δημιουργία καλής συζυγίας και οικογένειας, η ανάπτυξη παιδιών ως καρπών της εν Χριστώ αγάπης των δύο συζύγων και η σύνδεσή τους με την εκκλησιαστική ζωή.

Η Εκκλησία αποδέχεται για τη σχέση άνδρα-γυναίκας και παιδιών ότι:

α) η δυαδικότητα των φύλων και η συμπληρωματικότητά τους δεν αποτελούν κοινωνικές επινοήσεις, αλλά προέρχονται από τον Θεό («… και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον, κατ ̓ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς. και ευλόγησεν αυτούς ο Θεός, λέγων• αυξάνεσθε και πληθύνεσθε…», Γένεσις 1, 27-28),

β) η ιερότητα της ένωσης άνδρα και γυναίκας παραπέμπει στη σχέση του Χριστού και της Εκκλησίας («… ο αγαπών την εαυτού γυναίκα εαυτόν αγαπά… το μυστήριον τούτο μέγα εστίν, εγώ δε λέγω εις Χριστόν και εις την Εκκλησίαν», Απ. Παύλου, Προς Εφεσίους 5, 28),

γ) ο χριστιανικός γάμος δεν είναι απλή συμφωνία συμβίωσης, αλλά Ιερό Μυστήριο, μέσω του οποίου παρέχεται η χάρη του Θεού στη σχέση κοινωνίας άνδρα και γυναίκας με στόχο την κοινή τους πορεία προς τη θέωση –και αυτή η ευλογημένη πορεία αφορά όλα τα ζεύγη με η χωρίς παιδιά,

δ) ο πατέρας και η μητέρα είναι συστατικά στοιχεία της παιδικής και της ενήλικης ζωής («Τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου», Έξοδος 20, 12).

  1. Προφανώς η Πολιτεία νομοθετεί, αλλά αυτή η παράμετρος ούτε στερεί την ελευθερία του λόγου από την Εκκλησία ούτε απαλλάσσει την Εκκλησία από το καθήκον ενημέρωσης του πιστού λαού ούτε μπορεί να της υποδείξει σε τι συνίσταται η αμαρτία. Η Εκκλησία δεν νομοθετεί και δεν φέρει ευθύνη για τους νόμους. Αν σιωπήσει, όμως, φέρει βαρύτατη ευθύνη και αυτοκαταργείται.
  2. Από το 2015 το σύμφωνο συμβίωσης παρέχει σε ζευγάρια του ιδίου φύλου όλα τα δικαιώματα και τις δυνατότητες του γάμου με κύρια εξαίρεση τη δυνατότητα απόκτησης παιδιών με υιοθεσία η παρένθετη κύηση.

Το σύνθημα της «ισότητας στον γάμο» αποβλέπει σε ένα στόχο, στην απόκτηση παιδιών από «ομόφυλα ζευγάρια».

  1. Ανακοινώθηκε ότι θα επιτρέπεται ο «ομόφυλος γάμος» και η «ομόφυλη γονεικότητα» μέσω υιοθεσίας και (με διάφορες διόδους) μέσω παρένθετης κύησης. Οι εμπνευστές του νομοσχεδίου και οι συνευδοκούντες σε αυτό προωθούν την κατάργηση της πατρότητας και της μητρότητας και τη μετατροπή τους σε ουδέτερη γονεικότητα, την εξαφάνιση των ρόλων των δύο φύλων μέσα στην οικογένεια και θέτουν πάνω από τα συμφέροντα των μελλοντικών παιδιών τις σεξουαλικές επιλογές των ομοφυλόφιλων ενηλίκων. Με βάση το νομοσχέδιο, ομοφυλόφιλοι μονογονείς θα μπορούν να επιβάλουν στο παιδί τους τον σύντροφό τους ως «πατέρα 2» η ως «μητέρα 2».
  2. Η νομοθετική αυτή πρωτοβουλία καταδικάζει μελλοντικά παιδιά να μεγαλώσουν χωρίς πατέρα η μητέρα σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των γονεικών ρόλων. Η μονογονεική οικογένεια είναι διαφορετική περίπτωση. Προκαλεί στέρηση του ενός γονέα, αλλά όχι σύγχυση των ρόλων των γονέων. Αντίθετα, η ομοφυλοφιλική συμβίωση προξενεί και τα δύο. Επιπλέον, τα παιδιά αυτά συχνά δεν θα έχουν δυνατότητα γνωριμίας με τον άλλο βιολογικό γονέα τους. Δεν θα έχουν επίσης το προσωπικό βίωμα της παρουσίας του άλλου φύλου (αντίθετου των «ομόφυλων γονέων» τους) μέσα σε μία ετερόφυλη σχέση. Τα παιδιά με πατέρες 1 και 2 η με μητέρες 1 και 2 (η και παραπάνω) θα είναι τα θύματα ενός αφύσικου μηχανισμού τεκνοθεσιών.
  3. Δημοσιοποιήθηκε ότι: α) θα επιτρέπεται στα «ομόφυλα ζευγάρια» η από κοινού υιοθεσία και η υιοθεσία από τον «ομόφυλο σύζυγο» του γονέα (θα ισχύσει και για τα σημερινά παιδιά από παρένθετη κύηση), β) δεν θα επιτρέπεται στην Ελλάδα η παρένθετη κύηση υπέρ «ομόφυλου ζευγαριού», αλλά αυτή θα αναγνωρίζεται, αν έγινε νόμιμα σε άλλο κράτος. Οι ρυθμίσεις αυτές θα αποτελέσουν κίνητρα για την εκμετάλλευση ευάλωτων γυναικών.

Εάν τα προαναφερθέντα ισχύσουν, πρόκειται για ένα ναρκοθετημένο νομοσχέδιο με αντιφάσεις και τρόπους παράκαμψης των απαγορεύσεών του (μέσω κυήσεων στο εξωτερικό) και είναι πιθανή η καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων λόγω διακρίσεων, οπότε η χώρα θα αναγκασθεί να νομοθετήσει και στο έδαφός της την παρένθετη κύηση.

  1. Το νομοσχέδιο καταργεί όχι μόνο κανόνες βιοηθικής, χριστιανικές αξίες και την ελληνική οικογενειακή παράδοση, αλλά ανατρέπει τα δικαιώματα μελλοντικών παιδιών και τους ρόλους των φύλων ως στοιχείων συνοχής της κοινωνίας –και αυτό αφορά τον καθένα, έστω και αν δεν αποδέχεται τη χριστιανική ηθική».

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ένστολη πανελλαδική συγκέντρωση των υπαλλήλων του πυροσβεστικού σώματος – Επεισόδια με την αστυνομία και προσαγωγές

Αγώνας Λιμένων Μεγάρων-Νέας Περάμου την Κυριακή

“Αλλαγή περιβαλλοντικής συνείδησης με ανταπόδοση”