Αφιέρωμα στους επιτυχόντες των Πανελληνίων
Συνεχίζοντας το αφιέρωμα στους επιτυχόντες μαθητές των πανελληνίων εξετάσεις, οι νέοι συμπολίτες μας αποδεικνύουν με τα λεγόμενά τους, τις σκέψεις και τα όνειρά τους, ότι η ελπίδα δεν είναι μόνο κάτι άπιαστο που έρχεται στο μέλλον, αλλά αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και νέων ιδεών.
Μας μίλησε για την επιτυχία του και την εισαγωγή του ο Τάσος Καστάνης που πέρασε στο τμήμα Πληροφορικής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
«Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας στις μέρες μας πάντα με ενθουσίαζε, μας είπε ο Τάσος Καστάνης, που κατάφερε την εισαγωγή του στο τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Θα ήθελα να μπορώ να δω τη διαδικασία δημιουργίας ενός νέου τεχνολογικού επιτεύγματος εκ των έσω, που πιστεύω πως πρέπει να είναι κάτι εντυπωσιακό. Γι’ αυτό το λόγο αποφάσισα να ασχοληθώ με την Πληροφορική, με την ελπίδα πως θα μπορέσω να ανακαλύψω τις πολλές πτυχές και εφαρμογές της, καθώς είναι μία επιστήμη τρομερά εξελίξιμη και έχει σίγουρα πολύ μέλλον και πολλές δυνατότητες να προσφέρει στην ανθρωπότητα».
«Η χρονιά αυτή ήταν ένας δύσβατος δρόμος που απαιτούσε πολλές θυσίες. Σκληρή δουλειά, προσήλωση στο διάβασμα και στο στόχο. Παρά την ομολογουμένως καθημερινή έλλειψη προσωπικού χρόνου, προσπαθούσα να βρίσκω κάποιες ώρες μέσα στην εβδομάδα ώστε να ξεκουράζομαι και να απολαμβάνω την παρέα των αγαπημένων μου προσώπων, οικογένειας και φίλων, ώστε να παίρνω δύναμη και να συνεχίζω με κέφι το δύσκολο έργο».
Το σύστημα των πανελληνίων, κατά την γνώμη του Τάσου Καστάνη, ως νέου φοιτητή, «Σίγουρα χρειάζονται αλλαγές, και μάλιστα ριζικές.
Το παρόν εκπαιδευτικό σύστημα είναι ένα σύστημα που «τρώει» τις δημιουργικές τάσεις των νέων και τους «καλουπώνει», μας είπε χαρακτηριστικά. Όσον αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις, η όλη διαδικασία αλλά και η χρονιά προετοιμασίας είναι ψυχοφθόρες και μεταδίδουν στους μαθητές τεράστιο άγχος, το οποίο είναι αναγκασμένοι να διαχειριστούν σωστά και να μην τους καταβάλει. Αυτό συμβαίνει γιατί όλος ο κόπος που έχουν κάνει μία ολόκληρη χρονιά (αλλά και όλα τα προηγούμενα χρόνια στο σχολείο) θα πρέπει να φανεί στη μοναδική στιγμή της γραπτής εξέτασης και θα κρίνει την επιτυχία τους».
«Θα ήθελα να συμβουλεύσω τους επόμενους να μην τα παρατήσουν στις δυσκολίες που πρόκειται να έρθουν, να είναι αφοσιωμένοι στο στόχο που έχουν θέσει και να διαβάζουν συστηματικά και μεθοδικά ώστε να αποδώσουν στο μέγιστο βαθμό. Αλλά ας μην ξεχνάμε πως ακόμα κι η αποτυχία παίζει ένα σημαντικό ρόλο στην ωρίμανση ενός ανθρώπου και στη συνειδητοποίηση τυχόν λαθών, ώστε να ξαναδοκιμάσει με μεγαλύτερο πείσμα και δύναμη».
Εν κατακλείδι, η αισιοδοξία παραμένει: «Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι νέοι με την άνοδο της ανεργίας, παραμένω αισιόδοξος. Η Πληροφορική έχει εισέλθει για τα καλά στη ζωή όλων μας και πιστεύω πως θα δώσει πολλές ευκαιρίες για εργασία στο μέλλον. Δε γνωρίζω ακόμα σε ποιον τομέα θα ήθελα να εργαστώ μελλοντικά, αλλά αυτό είναι κάτι που θα αποφασίσω βλέποντας τις ειδικεύσεις και τα μαθήματα μέσα στο Τμήμα Πληροφορικής. Ανυπομονώ!».