ΠολιτικήΣημαντικότερα

Τα …παράπονα στο Δήμαρχο και ηλεκτρονικά

“Intelligent City” : Εφαρμογή και ιστοσελίδα για αποστολή αιτημάτων από δημότες ηλεκτρονικά

 

Μια νέα ηλεκτρονική υπηρεσία ξεκίνησε να λειτουργεί για τον Δήμο Μεγαρέων και αναμένεται να παρουσιαστεί και επίσημα δημόσια, ώστε να μάθουν οι πολίτες να τη χρησιμοποιούν.

Το “Megara Intelligent City” (Μέγαρα Έξυπνη Πόλη) λειτουργεί στην ιστοσελίδα http://megara.intelligentcity.gr/  και είναι ουσιαστικά μια ηλεκτρονική πύλη παραπόνων για το Δήμο Μεγαρέων.

Οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν είτε από υπολογιστή είτε από κινητά τηλέφωνα επωνύμως, με όνομα, επώνυμο και ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) το αίτημά τους προς τον Δήμο Μεγαρέων και αυτό να «περάσει» στις αρμόδιες υπηρεσίες. Υπάρχει δυνατότητα για χρήση χάρτη, ώστε να καταγραφεί και γεωγραφικά στην περιοχή του Δήμου Μεγαρέων που εντοπίζεται το πρόβλημα που αναφέρει ο πολίτης. Οι πολίτες μπορούν να εγκαταστήσουν την εφαρμογή στην έξυπνη συσκευή που διαθέτουν και να τη χρησιμοποιήσουν προκειμένου να εντοπίσουν και να τοποθετήσουν στον ψηφιακό χάρτη του συστήματος, όλα τα σημεία ενδιαφέροντος, καθώς και τις παραμέτρους που το χαρακτηρίζουν.

Η ιστοσελίδα παρέχει δυνατότητα για επισκευές σε σχολεία ακόμα, όπως και καταγραφή, αποτύπωση σημείων της περιοχής των Μεγάρων σε χάρτες.  Στόχος είναι η εξυπηρέτηση των δημοτών, και η ορθολογικότερη οργάνωση των εσωτερικών υπηρεσιών του.

«Η εξυπηρέτηση από απόσταση και η ελαχιστοποίηση του χρόνου απόκρισης των υπηρεσιών αποτελούν τους δύο βασικούς άξονες προτεραιότητας, πάνω στους οποίους επενδύει ο δήμος, με απώτερο σκοπό την βελτίωση της ποιότητας ζωής και τον εκσυγχρονισμό του μοντέλου διοίκησης.

Το intelligentCity δεν είναι μια μελλοντική δράση. Είναι μια πραγματικότητα που μπαίνει στη ζωή μας και πρωταγωνιστεί στην καθημερινότητά μας. Με την διάθεση των δύο πρώτων εφαρμογών του έρχεται να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υποβολή και διαχείρισης των αιτημάτων της καθημερινότητας (FixMyCity) , αλλά και να προβάλει εύκολα και απλά το σύνολο των σημείων ενδιαφέροντος σε όλο τον Δήμο (CityPoints)» όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα.

Βέβαια, η ψηφιακή τεχνολογία παρέχει τα εργαλεία επικοινωνίας και τις δυνατότητες. Το ζήτημα είναι αυτά τα αιτήματα που υποβάλουν ηλεκτρονικά οι δημότες και χρήστες του διαδικτύου (που είναι η πλειονότητα αλλά όχι και το σύνολο όλων των πολιτών των Μεγάρων, της Κινέτας και της Νέας Περάμου) να περνούν και να λύνονται, να γίνονται πράξη από τις υπηρεσίες του Δήμου Μεγαρέων.

Τέλος, αξίζει να υπενθυμιστεί ότι η ιδέα της ηλεκτρονικής εφαρμογής για αντιμετώπιση προβλημάτων στο Δήμο Μεγαρέων δεν είναι νέα. Είχε γίνει ανάλογη ηλεκτρονική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα κατά την προεκλογική περίοδο των δημοτικών εκλογών του 2014 από το συνδυασμό «Τώρα» με επικεφαλής τον Γιώργο Μπερδελή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το πρώτο βήμα για συνεργασία Δήμου-Κέντρου Έρευνας Ακαδημίας Αθηνών  

Μήνυμα του δημάρχου Ελευσίνας Γιώργου Τσουκαλά, από το Θριάσιο νοσοκομείο

Νέο απορριμματοφόρο αποκτά ο Δήμος από το «Πράσινο Ταμείο»