ΚοινωνίαΣημαντικότερα

Επιτυχίες στις Πανελλήνιες – Επιτυχόντες μιλούν στην Ε

Μιλήσαμε με επιτυχόντες των σχολείων της πόλης μας, που αναζητήσαμε, για τις πρώτες τους σκέψεις με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

Λόγω της νομοθεσίας των προσωπικών δεδομένων, για ακόμη μια χρονιά, τονίζουμε ότι οι συνεντευξιαζόμενοι κατέθεσαν τη συναίνεσή τους για τη δημοσίευση,

ενώ μπορεί όποιος θέλει να επικοινωνήσει με την εφημερίδα στο τηλ. 2296082500 ή στο e-mail: [email protected] για να δημοσιεύσουμε την επιτυχία του.

(Σημ. : Οι συνεντεύξεις που ακολουθούν έχουν γίνει πριν την ανακοίνωση των βάσεων).

Παρακάτω ακολουθούν όσα μας είπαν σε μικρές συνεντεύξεις που μας παραχώρησαν επιτυχόντες των Πανελληνίων.

Σε αυτή την περίοδο, οι μαθητές έχουν στο πλευρό τους Καθηγητές που μπορούν να συμβάλλουν μαθησιακά και γνωστικά, όπως και σε κάθε δύσκολη και κρίσιμη πτυχή αυτής της φάσης.

Οι Καθηγητές των Φροντιστηρίων ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ – Γιώργος Ρήγας και Ιωάννα Καλλιώρα  αποδεικνύεται ότι στέκονται επάξια στον ρόλο που έχουν κληθεί και για αυτό καταφέρνουν να κατοχυρώνουν την επιτυχία των μαθητών τους.

Επιτυχόντες μαθητές των Φροντιστηρίων ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ – Γιώργος Ρήγας και Ιωάννα Καλλιώρα μας μιλούν για την εμπειρία, τις δυσκολίες των Πανελληνίων αλλά και την επιτυχία τους, ανεβαίνοντας στον πήχη των μορίων εισαγωγής για να καταφέρουν τους στόχους τους, με τη βοήθεια των Καθηγητών του Φροντιστηρίου της πόλης μας.

Φροντιστήριο ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ

Ρήγας Γ. – Καλλιώρα Ι.

 

Γκέλη Δέσποινα:

«Ποτέ δεν είναι αργά για να κυνηγήσετε τους στόχους σας»

«Παρά τις προκλήσεις, όπως το να ισορροπώ ανάμεσα στην πρωινή εργασία και τη φροντίδα των δύο παιδιών μου, κατάφερα να οργανώσω το διάβασμά, αναφέρει η Δέσποινα Γκέλη. Η καλή διαχείριση του χρόνου, η σωστή καθοδήγηση των εκπαιδευτικών και η υποστήριξη της οικογένειάς μου, με βοήθησαν να ξεπεράσω τις δυσκολίες και να επικεντρωθώ στο στόχο μου.

Ο στόχος μου πρωτίστως ήταν να αποδείξω στον εαυτό μου και στα παιδιά μου, ότι ποτέ δεν είναι αργά να κυνηγήσεις τα όνειρά σου. Από την στιγμή που αποφάσισα να συμμετέχω στις πανελλαδικές εξετάσεις, ήμουν σίγουρη για τις ικανότητές μου και πίστευα πως ένα καλό αποτέλεσμα ήταν εφικτό. Τώρα, περιμένω τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού και την εισαγωγή μου σε οικονομικό τμήμα, με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

Η αποφασιστικότητά μου, η στήριξη της οικογένειάς μου και η πειθαρχία στο διάβασμα ήταν οι κύριοι παράγοντες που οδήγησαν στην επιτυχία μου. Κατάφερα να συγκεντρώσω 18.350 μόρια, με βαθμολογία πάνω από 18 σε κάθε μάθημα, κάτι που με κάνει ιδιαιτέρως περήφανη.

Θα έλεγα στους επόμενους υποψηφίους των πανελληνίων εξετάσεων, αυτό που έλεγα και στον εαυτό μου! Μην αφήσετε τίποτα να σας αποθαρρύνει.

Οργανώστε τον χρόνο σας με σοφία, ζητήστε βοήθεια όταν τη χρειάζεστε και κρατήστε την ψυχραιμία σας. Θυμηθείτε ότι ποτέ δεν είναι αργά για να κυνηγήσετε τους στόχους σας. Αν τα κάνετε όλα αυτά, τότε είστε πολύ κοντά στην κατάκτηση του στόχου σας.

Αναμφίβολα, περιμένω να διευρύνω τις γνώσεις μου και να αξιοποιήσω τις νέες εμπειρίες που προμηνύονται. Επίσης, προσβλέπω στην ευκαιρία να δείξω στα παιδιά μου ότι η μάθηση είναι μια δια βίου διαδικασία και ότι η επιμονή και η σκληρή δουλειά ανταμείβονται».

 

Καράμπελας Αλέξανδρος:

«Η φοιτητική ζωή περιμένω εκτός από γνώσεις να μου χαρίσει φίλους, εμπειρίες, και να εξελιχθώ σαν άνθρωπος μεγαλώνοντας»

«Στις πανελλήνιες έγραψα πολύ καλύτερα από όσο νόμιζα, γράφοντας 1.875 μόρια παραπάνω από αυτό που πίστευα, μας είπε ο Αλέξανδρος Καράμπελας.

Αυτό ήταν αποτέλεσμα μιας απαιτητικής χρονιάς και κατά την διάρκεια της προετοιμασίας αλλά και στο τέλος όταν δίναμε τα μαθήματα. Έπρεπε να αφιερώσουμε αρκετό χρόνο και κόπο στα βιβλία μας και να κάνουμε στην άκρη τις βόλτες και την ξεγνοιασιά καθώς είχαμε οι περισσότεροι ένα στόχο.

Για να ολοκληρωθεί ο στόχος μου, θέλω να περάσω στο εθνικό και καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), και μετά για τον κάθε ένας από εμάς επιτυχία θεωρώ πως είναι να ασχοληθείς με το αντικείμενο σου και με αυτό που σου αρέσει και έχεις σπουδάσει.

Προσωπικά εγώ έκατσα και διάβασα αρκετά 2 μήνες πριν τις εξετάσεις, καθώς τον προηγούμενο καιρό διάβαζα σε πιο χαλαρούς τόνους. Μάλιστα ένας από τους καθηγητές μου, μου είπε πως στο τέλος οι περισσότεροι κουράζονται και χαλαρώνουν, το ότι εσύ έχεις ξεκινήσει και διαβάζεις τόσο πολύ θα σε ανταμείψει.

Η τακτική που ακολούθησα με ωφέλησε, για κάποιον άλλο μπορεί να μην λειτουργήσει το ίδιο όπως σε εμένα. Άρα αυτό που θέλω να συμβουλέψω τους επόμενους είναι να διαβάζουν συστηματικά, ας πούμε 2 ώρες την μέρα, και στο τέλος να τα δώσουν όλα και θα πάνε καλά. Επίσης να διαχειριστούν το κομμάτι της δουλειάς με την διασκέδαση, διότι είναι ένας χρόνος σκληρής δουλειάς που στο τέλος όποιος  έχει δουλέψει θα πετύχει.

Η φοιτητική ζωή, που θα αρχίσω σε λίγο καιρό, περιμένω εκτός από τις γνώσεις του πανεπιστημίου να μου χαρίσει φίλους, εμπειρίες, και να εξελιχθώ σαν άνθρωπος μεγαλώνοντας».

 

Καύκας Ανδρέας:

«Με προσπάθεια και συστηματικό διάβασμα, όλοι μπορούν να πετύχουν»

«Συγκέντρωσα 17.825 μόρια, αναφέρει ο Ανδρέας Καύκας. Ο βαθμός αυτός με ικανοποιεί καθώς συγκεντρώνω τα απαιτούμενα μόρια για τη σχολή που θα βάλω ως πρώτη επιλογή στο μηχανογραφικό μου. Η προετοιμασία ήταν σίγουρα απαιτητική και χρειάστηκε προσπάθεια και υπομονή. Δεν συνάντησα δυσκολίες τόσο στο μαθησιακό κομμάτι όσο στον ασθματικό ρυθμό ζωής τον οποίο καθορίζει η διαδικασία της προετοιμασίας των πανελληνίων. Ωστόσο οι δυσκολίες δεν κατάφεραν να με αποθαρρύνουν από τον στόχο μου.

Οι στόχοι μου ήταν και παραμένουν οι ίδιοι εδώ και αρκετά χρόνια. Με ενδιαφέρουν τα μαθηματικά και η φυσική και στοχεύω οι γνώσεις μου πάνω σε αυτούς τους τομείς να διευρυνθούν πλήρως. Ενδεχομένως στο μακρινό μέλλον να πραγματοποιηθεί η επιθυμία μου και να ασχοληθώ με τον τομέα της έρευνας.

Ένας από τους κυριότερους λόγους που «απέδωσε καρπούς» η προσπάθεια μου, ήταν το ενδιαφέρον μου για τις θετικές επιστήμες. Ακολουθεί η μεγάλη μου θέληση για τις προπτυχιακές σπουδές, ο φόβος της αποτυχίας και σίγουρα η πειθαρχία και το συστηματικό διάβασμα.

Είναι σημαντικό να θέσουν οι υποψήφιοι τον στόχο τους και να αντιληφθούν πόσο απέχουν από αυτόν. Αναγνωρίζοντας το παραπάνω θα πρέπει να διαχειριστούν τον χρόνο που διαθέτουν και να τον αξιοποιήσουν κατάλληλα. Με προσπάθεια και συστηματικό διάβασμα, όλοι μπορούν να πετύχουν.

Αναμένω σίγουρα να διευρύνω τους κύκλους μου και να γνωρίσω νέους ανθρώπους με τους οποίους θα μοιραζόμαστε κοινά ενδιαφέροντα όπως η αγάπη μας για τις θετικές επιστήμες. Περιμένω να αποκτήσω νέες εμπειρίες και γνώσεις μέσω των σπουδών μου, οι οποίες θα επεκτείνουν τους πνευματικούς μου ορίζοντες».

Παπαγιάννη Θεολογία:

«Αν δεν υπήρχαν οι καθηγητές μου, δεν θα μπορούσα να φτάσω έως εδώ»

«Στις πανελλήνιες πήγα καλύτερα από ότι πίστευα και δεν αντιμετώπισα δυσκολίες καθώς οι καθηγητές μου με βοήθησαν σε πολύ μεγάλο ποσοστό, μας είπε η Θεολογία Παπαγιάννη.

Οι στόχοι μου από εδώ και πέρα είναι να ενταχθώ στην σχολή της επιλογής μου και να μπορέσω να την ολοκληρώσω με επιτυχία!

Αν δεν υπήρχαν οι καθηγητές μου, θεωρώ πως δεν θα μπορούσα να φτάσω έως εδώ. Με βοήθησαν να επιτύχω και ήταν δίπλα μου τη στιγμές που ένιωθα πιεσμένη  από την βαρύτητα των μαθημάτων και με βοήθησαν να συνεχίσω με το κεφάλι ψηλά.

Επίσης σε όλους τους καθηγητές μου οφείλω να μεγάλο ευχαριστώ. Φυσικά και  η προσωπική  εργασία με  βοήθησε να επιτύχω καθώς είναι άκρως σημαντική.

Η προσωπική μου άποψη προς τους νέους υποψήφιους είναι πως οι πανελλήνιες δεν είναι τόσο δύσκολες από όσο τις παρουσιάζουν. Είναι ένα διαγώνισμα όπως όλα αυτά που γράφουμε μέσα στη χρονιά αρκεί όμως να έχει υπάρξει  μελέτη. Έτσι εάν το παιδί είναι σωστά διαβασμένο και προετοιμασμένο τότε μπορεί να επιτύχει με άνεση και χωρίς άγχος. Φυσικά υπάρχει ένα μικρό ποσοστό άγχους, αλλά είναι φυσιολογικό και δεν χρειάζεται να μας κυριεύει.

Από τη φοιτητική μου ζωή περιμένω να γνωρίσω καινούργια άτομα και να γνωρίσω καλύτερα το επάγγελμα που θέλω να ασκήσω. Επίσης θέλω να δημιουργήσω νέες εμπειρίες και αναμνήσεις που για πάντα μένουν αξέχαστες.

Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω πως εάν δεν υπάρχει επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις ανοίγονται και άλλοι ορίζοντες για όλα τα παιδιά».

Παπαφράγκος Γιώργος:

«Το άγχος είναι από τις μεγαλύτερες δυσκολίες»

«Στις πανελλήνιες έγραψα αρκετά καλά. Έγραψα καλυτέρα από ό, τι πίστευα θα έγραφα οπότε είμαι ευχαριστημένος και ικανοποιημένος για την προσπάθεια που έδωσα αλλά και για το αποτέλεσμα. Οι μόνες «δυσκολίες» που συνάντησα στην προετοιμασία μου και στις εξετάσεις ήταν το άγχος, που ευτυχώς μπόρεσα να το αντιμετωπίσω και να το αποβάλλω έγκαιρα.

Οι στόχοι μου μετά τις εξετάσεις είναι να πάω σε μια σχολή που μου αρέσει και να τελειώσω τις σπουδές ώστε να έχω το πτυχίο στα χέρια μου και να μπορώ να εργαστώ πάνω στο αντικείμενο που μου αρέσει.

Οι λόγοι που συνέβαλαν στην επιτυχία μου είναι η προσπάθεια που έκανα για να επιτύχω, αλλά και το φροντιστήριο που με βοήθησε στην προετοιμασία για τις εξετάσεις.

Η συμβουλή που θα έδινα στους επομένους υποψήφιους θα ήταν να κάνουν σωστό διάβασμα, δηλαδή να μην διαβάζουν σε σημείο που εξαντλούνται και δεν μπορούν να συνεχίσουν, αλλά ούτε να διαβάζουν μια ώρα την ημέρα.

Επίσης θα τους έλεγα πως το άγχος το μόνο που θα τους προσφέρει θα είναι η αγωνία και ο φόβος οπότε θα πρέπει να βρουν τρόπους που να μπορούν να αποβάλλουν το άγχος για την σίγουρη επιτυχία τους.

Απο τη φοιτητική μου ζωή περιμένω πολλα. Περιμένω να γνωρίσω καινουρια ατομα , να βρισκομαι σε μια πόλη που να μπορώ να εξερευνήσω αλλά περιμένω επίσης να δώσω προσπαθεια ωστε να μπορέσω να πάρω το πτυχίο».

 

Σαμούρης Φίλιππος:

«Προσωπική δουλειά και φροντιστήρια»

«Μετά από μια δύσκολη χρονιά, πιστεύω πως έγραψα αρκετά καλά. Οι στόχοι μου είναι να περάσω στην σχολή που θέλω και να πάρω το πτυχίο, αναφέρει ο Φίλιππος Σαμούρης.

Οι λόγοι που συνέβαλαν στην επιτυχία μου ήταν η προσωπική δουλειά και τα φροντιστήρια.  Στους επόμενους υποψήφιους των πανελληνίων θα πω πως με διάβασμα και υπομονή οι στόχοι τους θα εκπληρωθούν. Απο την φοιτητική μου ζωή περιμένω να περάσω καλά και να γνωρίσω νέα πράγματα».

Σταθόπουλος Πέτρος:

«Είναι δυσκολία η έλλειψη χρόνου αλλά δεν ένιωσα άγχος γνωρίζοντας τις ικανότητές μου»

«Στις πανελλήνιες έγραψα έναν αξιοπρεπή βαθμό μεγαλύτερο του 16 από το πεδίο των σπουδών υγείας, αν και με τη προετοιμασία μου θα ήθελα κάτι καλύτερο. Η μόνη δυσκολία της διαδικασίας για εμένα ήταν η έλλειψη ελεύθερου χρόνου ενώ καμία στιγμή δεν ένιωσα άγχος γνωρίζοντας καλά τις ικανότητες μου, αναφέρει ο Πέτρος Σταθόπουλος.

Στόχος μου είναι να περάσω και να τελειώσω μια σχολή όπου θα πηγαίνω με ευχαρίστηση καθημερινά, θέλω να ευχαριστήσω με αυτό τον τρόπο τους γονείς μου για τις θυσίες τους.

Για την επιτυχία μου στις τελικές εξετάσεις χρειάστηκε να απομακρυνθώ από τους φίλους μου και άλλους περισπασμούς, ενώ με τη βοήθεια των καθηγητών μου και των γονιών μου να συνεχίζω τη προετοιμασία μου.

Αν έπρεπε να δώσω ένα μήνυμα στους επόμενους υποψήφιους αυτό θα ήταν να μην το βάζουν κάτω, όσο δύσκολο και αν ακούγεται το θέμα των πανελληνίων ο καθένας μπορεί να επιτύχει κάνοντας μικρές θυσίες και απομακρύνοντας το άγχος του. Εν τέλη είναι απλά ένα ακόμη διαγώνισμα!

Γενικά είμαι ένας ήρεμος άνθρωπος, γι’αυτό το μόνο που ελπίζω για τη φοιτητική μου ζωή είναι να έχω άξιους καθηγητές και καλούς φίλους που θα με στηρίζουν όπου και αν βρίσκομαι.

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους βοήθησαν στην επιτυχία μου, τους φίλους μου, τους καθηγητές μου και ιδιαίτερα τους γονείς μου που παρά τις δυσκολίες της καθημερινότητας τους ποτέ δεν σταμάτησαν να δείχνουν την αγάπη, τον σεβασμό και την υποστήριξη τους στην προσπάθεια μου!».

Χατζόγλου Δημήτρης:

«Η προσωπική μου δέσμευση και το κίνητρό μου να πετύχω τους στόχους μου με ώθησαν να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό»

«Στις πανελλήνιες εξετάσεις έγραψα αρκετά καλά, καταφέρνοντας να πετύχω βαθμολογίες που θα μου επιτρέψουν να εισαχθώ σε σχολή της αρεσκείας μου, μας είπε ο Δημήτρης Χατζόγλου.

Η προετοιμασία ήταν αρκετά απαιτητική και συνάντησα δυσκολίες στην διαχείριση του χρόνου μου και στον συνδυασμό του διαβάσματος με όλες τις υπόλοιπες δραστηριότητες μου. Επίσης, το άγχος ήταν ένας σημαντικός παράγοντας που έπρεπε να διαχειριστώ και συγκεκριμένα να περιορίσω στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό.

 

Οι στόχοι μου περιλαμβάνουν την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών μου και την ανάπτυξη δεξιοτήτων που θα με βοηθήσουν στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Μακροπρόθεσμα, θα ήθελα να εργαστώ σε έναν τομέα που με παθιάζει και να συνεισφέρω θετικά στην κοινωνία.

Η επιτυχία μου οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη συστηματική μελέτη και την καλή οργάνωση του χρόνου μου. Η υποστήριξη της οικογένειάς μου και των καθηγητών μου ήταν επίσης κρίσιμη. Επιπλέον, η προσωπική μου δέσμευση και το κίνητρό μου να πετύχω τους στόχους μου με ώθησαν να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό.

Στους επόμενους υποψηφίους θα έλεγα να μην αφήσουν το άγχος να τους καταβάλει και να προσπαθούν να διατηρήσουν μια ισορροπία μεταξύ μελέτης και προσωπικού χρόνου. Είναι σημαντικό να έχουν εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους και να οργανώνουν καλά τον χρόνο τους. Επίσης, να μην διστάζουν να ζητήσουν βοήθεια όταν τη χρειάζονται και να μην ξεχνούν να φροντίζουν την ψυχική και σωματική τους υγεία.

Από τη φοιτητική ζωή περιμένω να ζήσω νέες εμπειρίες, να γνωρίσω ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα και να αναπτύξω τις ακαδημαϊκές και κοινωνικές μου δεξιότητες. Είμαι ενθουσιασμένος να εξερευνήσω νέες ευκαιρίες και να ξεκινήσω αυτό το νέο κεφάλαιο της ζωής μου».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βραβείο Ιατρικής Αναγνωρισιμότητας στον Ιατρικό Ψυχολόγο Γ. Κούτα

ΝΕΜ: Πληροφορίες για επιστροφή στους αγωνιστικούς χώρους υπό όρους

Aleka Stamatiadi

“Λουόμενοι σε ρόλο ναυαγοσώστη” στη Βαρέα: Έχασε τις αισθήσεις του και ήρθε ΕΚΑΒ ενώ προβλέπονταν ναυαγοσώστες

Aleka Stamatiadi