Κοινωνία

Πλάνο δράσης για τον τουρισμό στην Αττική

Προσπάθειες για εξωστρέφεια και από τον Δήμο Μεγαρέων

Νέες περιοχές, αλλά και νέες μορφές τουρισμού εντάσσονται στο πλάνο δράσης για την τουριστική προώθηση της Αττικής την επόμενη πενταετία, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν την Δευτέρα από την Περιφέρεια Αττικής και το υπουργείο Τουρισμού, στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου στρατηγικού σχεδίου 2016 – 2020.

Από τον Δήμο Μεγαρέων συμμετείχαν, με στόχο τις προσπάθειες για εξωστρέφεια, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Γιάννης Δήμας και ο δημοτικός σύμβουλος Λευτέρης Κοσμόπουλος. Ο Δήμος Μεγαρέων προσπαθώντας να μπει στο χάρτη του ημερήσιου τουρισμού αλλά και του τουρισμού γαστρονομίας, μέσω και της «Μεγάρων γη» και άλλων δράσεων παρακολουθεί διάφορες κινήσεις με σκοπό τη γενικότερη εξωστρέφεια όπου είναι εφικτό.

Ελευσίνα, Λαύριο, Μαραθώνας και Κύθηρα, μπαίνουν στο νέο πλάνο προβολής, ενώ έμφαση θα δοθεί επίσης στο city break τουρισμό, τον πολιτιστικό, τον αθλητικό, το συνεδριακό και γαστρονομικό τουρισμό.

Επιπλέον η προβολή του Αργοσαρωνικού και του παραλιακού μετώπου θα συνδυασθούν, στο νέο πλάνο, με την κρουαζιέρα, το yachting και το θαλάσσιο τουρισμό.

Αθήνα και Πειραιάς είναι πόλεις διεθνώς αναγνωρίσιμες, ωστόσο θα υπάρξουν βελτιωτικές κινήσεις ώστε να μετατραπούν σε city και short break προορισμοί της Ευρώπης και της Μεσογείου.

Βασικός στόχος, όπως επισημάνθηκε από την Περιφερειάρχη Ρένα Δούρου και την αναπληρώτρια υπουργό Τουρισμού Έλενα Κουντουρά είναι η επιμήκυνση της σεζόν και ο δωδεκάμηνος τουρισμός στην Αττική.

Το πενταετές πλάνο για την περίοδο 2016 – 2020 παρουσίασε ο Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ο οποίος τόνισε ότι το brand name Αττική πρέπει να αλλάξει, καθώς η αναγνώριση από τους ξένους είναι δύσκολη, ενώ μια πιο στοχευμένη προσέγγιση των περιοχών τους λεκανοπεδίου σε συνδυασμό με θεματικά προϊόντα που παρέχει η Αττική, θα αποφέρουν καλύτερα αποτελέσματα στην επόμενη 5ετία.

Για την υλοποίηση του προγράμματος προβολής θα υπάρξει συνεργασία της Περιφέρειας Αττικής με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής & Αργοσαρωνικού, καθώς με το αεροδρόμιο της Αθήνας, ενώ πέρα των διεθνών εκθέσεων όπου θα υπάρξει δυναμικό παρόν, η καμπάνια αναμένεται να «τρέξει» στα social media με βίντεο, αναρτήσεις για τις δράσεις στο λεκανοπέδιο και ειδικά αφιερώματα σε θεματικές μορφές τουρισμού.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σε σοβαρή αλλά σταθερή κατάσταση στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας ο Ανδριανός Μιχάλαρος

Αιμοδοσία την Κυριακή 17 Οκτωβρίου στο Μουσικό Όμιλο από τον “Κούρο”

13 κρούσματα του ιού του Δυτικού Νείλου στα Μέγαρα