ΠολιτικήΣημαντικότερα

Παρεμβάσεις του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου Μελέτη Λέλη

ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ

«Διάβασα με πολύ προσοχή την εισήγηση της Οικονομικής Επιτροπής η οποία αναφέρει ότι σύμφωνα με το Νόμο 1068/80 αρ. 14 παρ. 2-3 οι ιδιοκτήτες των ακινήτων που συνδέονται στα δίκτυα, υποχρεούνται να προκαταβάλλουν στον οικείο Δήμο την δαπάνη κατασκευής της σύνδεσης.

Ερωτώ λοιπόν για να ξέρω τι θα ψηφίσω: Τα 175,72 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο δεν είναι η τελική τιμή;

Δηλαδή δεν θα  γίνει ανάθεση; Προβλέπεται να γίνει δημοπρασία, και με αυτή την μέθοδο, είναι λογικό να υπάρχει έκπτωση.

Σας θυμίζω πως για το τέλος σύνδεσης στη Νέα Πέραμο, ο εργολάβος έχει δώσει έκπτωση 48%. Δηλαδή από τα 168 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο η τελική τιμή είναι 87,36 ευρώ.

Είμαι αντίθετος σε ένα έργο για το οποίο ερχόμαστε να προαποφασίσουμε και να καθορίσουμε τη μέση τιμή, ανα τρέχον μέτρο στο τέλος σύνδεσης το ποσό των 175,72 ευρώ, και από όταν υπάρχει το προηγούμενο της Νέας Περάμου, η τιμή θα πρέπει να καθοριστεί στα 100 ευρώ.

Με τον τρόπο που έρχεται προς συζήτηση το θέμα, προσβάλλεται η νοημοσύνη των Δημοτικών Συμβούλων.

Και ειλικρινά θλίβομαι ιδιαίτερα για τους Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας, οποίοι για ένα τόσο σοβαρό θέμα που αγγίζει τις τσέπες όλων των οικογενειών στις δύσκολες οικονομικές καταστάσεις που βιώνουμε όλοι σήμερα, εξαναγκάζονται  (λόγω κομματικής πειθαρχίας), να συνηγορήσουν σε μια τέτοια απόφαση, χωρίς να έχουν προηγηθεί διαδικασίες δημοπράτησης, την στιγμή που υπάρχει το ίδιο προηγούμενο στη Νέα Πέραμο.

Εγώ προσωπικά είμαι κάθετα αντίθετος σε τέτοιου είδους μεθοδεύσεις.

Ελπίζω το ίδιο να πράξουν και οι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας, κοιτάζοντας αποκλειστικά και μόνο την προστασία των πολιτών και όχι την αφαίμαξη τους».

 

ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

«Εάν κάποιος διαβάσει προσεκτικά την εισήγηση, είμαι σίγουρος πως θα διαπιστώσει ότι η σημερινή διοίκηση του Δήμου μας, κάτι δεν προβλέπει σωστά.

Πιστεύω πως το πρόβλημα της πόλης των Μεγάρων, δεν είναι μόνο η στάθμευση, αλλά είναι και το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο οποίο συμβάλλει φυσικά η άναρχη και πολλές φορές παράνομη στάθμευση.

Όσους χώρους στάθμευσης και αν αποκτήσει το κέντρο, (θυμίζω ότι τούτη την στιγμή ένας χώρος υπάρχει), ο Δήμος εάν δεν αποκτήσει ΤΟΠΙΚΉ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ η οποία θα συνδέει το κέντρο των δυο πόλεων με τους οικισμούς, το πρόβλημα δεν πρόκειται να επιλυθεί.

Θεωρώ λοιπόν ότι ο κεντρικός ιστός της πόλης των Μεγάρων στον οποίο αναφέρεται η εισήγηση, μόνο με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσει να ελευθερωθεί, αλλά και το κέντρο της πόλης να γίνει πιο εύκολα προσβάσιμο για τους πολίτες.

Τα οφέλη φυσικά θα είναι πολλά και για τους δημότες, αλλά και για τους συμπολίτες μας επαγγελματίες αφού με μια τέτοια κίνηση θα στηριχθεί και η τοπική οικονομία.

Με βάση όλα όσα προανέφερα ερωτώ: Είναι δύσκολο κ. Δήμαρχε να απαγορευθεί η στάθμευση και να επιτραπεί η δεκάλεπτη στάση στην κεντρική οδό των Μεγάρων την 28ης Οκτωβρίου, σε ένα δρόμο που υπάρχουν μόνιμα παρκαρισμένα αυτοκίνητα;

Πιστεύω πως η διοίκηση θέλει. Όμως η νοοτροπία του συγκεντρωτισμού που έχει επιβάλλει ο Δήμαρχος δεν της το επιτρέπει.

Γιατί κύριοι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας, ο συγκεντρωτισμός, ο τακτικισμός και η μυστικοπάθεια, δεν είναι καλοί οιωνοί για μια διοίκηση που οραματίζεται την ανάπτυξη, δίχως όμως να υπάρχουν οι κατάλληλες στοχεύσεις αλλά και ο απαραίτητος σχεδιασμός επάνω στα χαρακτηριστικά της πόλης των Μεγάρων.

Γι’ αυτό σας προτείνω να δείτε σοβαρά την δημιουργία ΤΟΠΙΚΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ».

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΔΑΠ Δήμου Μεγαρέων: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τη δωρεάν συμμετοχή παιδιών

Aleka Stamatiadi

Εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στη ΒΙΠΕ Μεγάρων;

Ανοίγουν οι Αρχαιολογικοί Χώροι

Aleka Stamatiadi