[quote]«H Επιλογή του Μετρό του Συντάγματος καθοριστική για την επιτυχία της Έκθεσης»[/quote]
Ικανοποίηση για την έκθεση στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν εκθέτες και διοργανωτές
Και επίσημα απολογισμός για τη «Μεγάρων γη» της οποίας το 76% των επισκεπτών ήταν περαστικοί που τυχαία γνώρισαν τα προϊόντα της μεγαρικής γης στο μετρό του Συντάγματος.
Οργανωτική επιτροπή και ορισμένοι εκ των εκθετών συναντήθηκαν στο δημαρχείο την Τρίτη 28 Απριλίου για να κάνουν έναν μικρό απολογισμό και να παρουσιαστούν τα στοιχεία της έρευνας για τους επισκέπτες που απαντούσαν σε έρευνα της ΔΗΚΕΔΗΜΕ, στην έξοδο της έκθεσης.
«Μας έδωσαν συγχαρητήρια για όλα, είπε ο Πρόεδρος της ΔΗΚΕΔΗΜΕ Σπύρος Κορώσης, για τους διοργανωτές και τους εκθέτες, από πλευράς του «Μετρό». Πιο άψογη εκτέλεση έκθεσης δεν έχει ξαναγίνει, οι εκθέτες σωστοί, όλοι στην ώρα τους, δεν δημιουργήθηκε πρόβλημα από το μετρό κανένα».
«Έγινε έρευνα και μαζέψαμε και διευθύνσεις (mails), φτιάχνουμε βάση δεδομένων την οποία θα χρησιμοποιήσουμε για τις επόμενες εκδηλώσεις που θα γίνουν» είπε ο Σπ. Κορώσης ευχαριστώντας τους εκθέτες και την οργανωτική επιτροπή, τους κ.κ. Σωτ. Καστάνη, Τ. Πανταζή, Χ. Αντωνίου, για τη συνεργασία.
«Ήταν δύσκολη η πρώτη απόφαση της συμμετοχής και θέλω να πιστεύω να είναι πιο εύκολη αυτή για του χρόνου. Το Σάββατο το βράδυ εκθέτες ζήτησαν να κάτσουν και την Κυριακή. Αυτή ήταν η επιτυχία της έκθεσης».
Ο Ελ. Κοσμόπουλος, μέλος της οργανωτικής επιτροπής που πήρε και τη πρωτοβουλία μαζί με την οργανωτική επιτροπή για τη διοργάνωση στο Σύνταγμα, έδωσε συγχαρητήρια στους εκθέτες που «με σωστά διαμορφωμένους πάγκους, είχαν μια ωραία εικόνα και όσοι είχαν πιο προσεγμένος πάγκους είχαν και απόδοση στις πωλήσεις».
Ο δημοτικός σύμβουλος παρουσίασε και την έρευνα που προέκυψε από τους επισκέπτες της «Μεγάρων γη» στο Σύνταγμα και τόνισε ότι «Ξεκινάμε νέο μοντέλο με ερωτηματολόγιο και παίρνουμε απαντήσεις για την ικανοποίηση των επισκεπτών. Πρώτη φορά έγινε αυτό στο Σύνταγμα και ο δήμος θέλει να το προχωρήσει, να παίρνει στοιχεία τη γνώμη των πολιτών για διάφορα θέματα».
Ο Αντιδήμαρχος Γιάννης Δήμας χαρακτήρισε «ηρωική» την πρώτη έξοδο των μεγαρικών προϊόντων. «Στην αρχή υπήρχε προβληματισμός. Με αυτήν την επιτυχία που είχαμε, στο επόμενο στάδιο, του χρόνου τριάντα θέσεις θα γίνουν ανάρπαστες.
Πρέπει να κοιτάξουμε να πάμε και στον Πειραιά και στο Περιστέρι όπου υπάρχει κίνηση. Πρέπει να δώσουμε ποιότητα στα προϊόντα, που θα επικρατήσει στο τέλος. Έχουμε προϊόντα που τους λείπει η διαφήμιση, η Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης, π.χ. στο φιστίκι. Το αυγό γεωγραφικής ένδειξης. Τα κρασιά έχουν προστατευόμενη γεωγραφική ένδειξη «Γεράνεια».
Ο Δήμαρχος Γρ. Σταμούλης τόνισε ότι «η πρώτη αυτή επιτυχία της έκθεσης δεν οφείλεται στη διοίκηση αλλά σε όλους όσους έλαβαν μέρος, στα Μέσα, στους συλλόγους, στην αρχαιολογική υπηρεσία, μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας οφείλεται στους εκθέτες και στους χορηγούς, τις εταιρείες Φάνη και Καλλέργη».
Κάνοντας αναδρομή στην αρχή της «Μεγάρων γη», ο Άγγελος Μακρυγιάννης, μέλος της οργανωτικής επιτροπής, στάθηκε στην πρωτοβουλία του Σωτήρη Καστάνη για τον οποίο η «Μεγάρων γη» ήταν ένα όραμα που πέτυχε και «πρέπει όλοι να βάλουμε πλάτη και να το διατηρήσουμε».
Μετά το θετικό αποτέλεσμα της πρώτης «εξόδου» της «Μεγάρων γη» σκέψεις για αλλαγή του ονόματος της έκθεσης στα Πευκάκια, μετά και την τροπή που έχει πάρει τα τελευταία χρόνια, σκέπτονται οι οργανωτές και η διοίκηση του δήμου.
«Η έκθεση δεν είναι δύσκολο να βγει και εκτός Ελλάδας, είπε ο Άγγ. Μακρυγιάννης, έχει βγει μέσω ΟΠΕ και επιμελητηρίων και στην Αγγλία και στην Κύπρο προέβαλε μεγαρίτικα προϊόντα με μεγάλη ανταπόκριση και συσκευασμένα καλά προϊόντα έχουμε και δυναμικό μάρκετινγκ θέλουμε. Είναι στο χέρι μας να συνεργαστούμε με τη δημοτική αρχή που έκανε το πρώτο μεγάλο βήμα ώστε να φτάσει αυτή η έκθεση στην Αμερική, στην Αυστραλία».
Τέλος, σημαντικά για το μέλλον των κινήσεων εξωστρέφειας στοιχεία εκμαιεύθηκαν από την έρευνα που διενεργήθηκε σε επισκέπτες κατά την έξοδό τους από την έκθεση, για λογαριασμό της ΔΗΚΕΔΗΜΕ.
Τα αποτελέσματα παρουσίασε ο Λευτέρης Κοσμόπουλος και ενδιαφέρον έχει ότι 9 στους 10 μείνανε Αρκετά και Πολύ Ικανοποιημένοι από τα Εκθέματα, η μεγαλύτερη ικανοποίηση ήρθε από τις ηλικίες 18-25.
Επιπλέον, τα προϊόντα των Μεγάρων είναι πιο γνωστά από το Δήμο, οι Ηλικίες 50+ έχουν δοκιμάσει προϊόντα σε ποσοστό 71% και τέλος πάνω από τους μισούς επισκέπτες δεν έχουν επισκεφθεί παραλίες της περιοχής μας.
Αναμνηστικά διπλώματα συμμετοχής δόθηκαν από την ΔΗΚΕΔΗΜΕ στους εκθέτες που έδωσαν ραντεβού για την επόμενη διοργάνωση.