Διαφήμιση της «Μεγάρων γη» στο Σύνταγμα στη «FoodExpo»
«Νέες επιχειρήσεις από την περιοχή μας με πρωτότυπες ιδέες και ποιοτικά προϊόντα συμμετείχαν σε μια μεγάλη έκθεση»
Αρκετοί συμπολίτες μας παραγωγοί επιχειρούν βήματα εξωστρέφειας, προβάλλοντας τα προϊόντα τους, διαφημίζοντας την παραγωγή των Μεγάρων συμμετέχοντας σε εκθέσεις, όπως η Food Expo 2017 που διοργανώθηκε πριν λίγες ημέρες στο εκθεσιακό κέντρο του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Εκτός από τη «Μεγάρων γη» που είναι μια συλλογική προσπάθεια από τον Δήμο Μεγαρέων και φιλοξενείται στα Πευκάκια, στην είσοδο της πόλης των Μεγάρων, και για τρίτη φορά στο Σύνταγμα στις 30-31 Μαρτίου, μεγαρίτες παραγωγοί συμμετέχουν σε μεγαλύτερες εκθέσεις, αναζητώντας ευκαιρίες για το ποιοτικό μεγαρίτικο προϊόν σε μεγάλες αγορές εντός και εκτός Ελλάδος.
Χαρακτηριστική είναι η σημαντική συμμετοχή του συμπολίτη μας Σπύρου Ξάνθη, με την ετικέτα «Bιοβλαστός», με βιολογικά προϊόντα φέτος στην Food Expo. Αγνά προϊόντα φτιαγμένα με μεράκι, ταξιδεύουν καθημερινά σε περιοχές της Ελλάδας και είχαν το δικό τους περίπτερο στη μεγάλη αυτή διοργάνωση.
[quote]Γιώργος Νικολάου: «Στόχος μας να διαφημίσουμε το μεγαρίτικο ελαιόλαδο»[/quote]
Μιλώντας με τον Γιώργο Νικολάου, της “Nikolaou Family”, γνωστή για το ελαιόλαδο και πλέον και για τα σαπούνια ελαιολάδου ακόμα και στο εξωτερικό, διαπιστώσαμε ότι η συμμετοχή σε μια έκθεση δεν είναι μόνο η «διαφήμιση» αλλά είναι ένα κομμάτι ενός μεγάλου πλάνου εξωστρέφειας, μακριά από τη «μιζέρια» της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τον τόπο μας.
Οι ελπίδες είναι στους νέους ανθρώπους, που συνεχίζουν τις οικογενειακές επιχειρήσεις, με βάση το ποιοτικό μεγαρίτικο προϊόν και νέα τεχνογνωσία. «Παρακολουθούσαμε την Food Expo τα τελευταία 3 χρόνια της διοργάνωσης και σκεφτόμασταν να συμμετάσχουμε σ’ αυτήν καθώς είναι μια διεθνής έκθεση με τεράστια επισκεψιμότητα (1.200 εκθέτες και 60.000 επισκέπτες), αναφέρει ο Γιώργος Νικολάου. Σκοπός της συμμετοχής μας ήταν η ανάδειξη των ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης, η οποία αναλαμβάνει υπεργολαβικά την τυποποίηση – συσκευασία και για τρίτους (privet label).
Αρχικός μας στόχος ήταν να διαφημίσουμε και να προωθήσουμε το μεγαρίτικο ελαιόλαδο μονοποικιλιακά καθώς είναι αρκετές οι εταιρείες που το εμπορεύονται και το τυποποιούν, ορισμένες εκ των οποίων έχουν διακριθεί σε διεθνείς διαγωνισμούς όπου συμμετείχαν.
Επίσης το βιολογικό ελαιόλαδο του παραγωγού Νικόλαου Σούντη που παρουσιάσαμε απέσπασε εξαιρετικές κριτικές από γευσιγνώστες που το δοκίμασαν (ποικιλία «μανάκι», θέση Πάνου πεύκα).
Τιμή μας που στο περίπτερό μας συμμετείχε και το βραβευμένο με χρυσό μετάλλιο στο διεθνές συνέδριο ελαιοκανθάλης “σταγόνα ζωής” (τον περασμένο Ιούνιο στην αρχαία Ολυμπία).
Είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με υψηλής ποιότητας για την υγεία προϊόντα πως στην επιχείρησή μας παράγεται, φυλάσσεται και τυποποιείται το συγκεκριμένο ελαιόλαδο απ’ την ορεινή Γορτυνία με 3,076 πολυφαινόλες.
Ενδιαφέρον υπήρξε και για τα χειροποίητα σαπούνια ελαιολάδου που παράγουμε στο εργαστήριό μας για διάφορες χρήσεις.
Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από αυτή την πρώτη μας συμμετοχή, επεσήμανε ο Γ. Νικολάου. Μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε επαγγελματίες του εξωτερικού στο χώρο των τροφίμων οι οποίοι αναζητούσαν ελληνικά ποιοτικά προϊόντα και νέες συνεργασίες.
Επίσης ήταν πολύ ενθαρρυντικό και για εμάς τους ίδιους, νέες επιχειρήσεις από την δική μας περιοχή που με τις πρωτότυπες ιδέες τους και τα ποιοτικά τους προϊόντα συμμετείχαν σε μια τόσο μεγάλη έκθεση».
Διαφήμιση της «Μεγάρων γη» στο Σύνταγμα στη «FoodExpo»
«Όσο για την 3η «Μεγάρων Γη» στο Σύνταγμα στην οποία θα συμμετάσχουμε, συνέχισε όταν τον ρωτήσαμε για την έκθεση τοπικών προϊόντων των Μεγάρων, είμαστε στο στάδιο προετοιμασίας αφού ο σκοπός της είναι λίγο διαφορετικός και επιτρέπει και την πώληση.
Είχαμε την ευκαιρία να την διαφημίσουμε στην «FoodExpo» σε όσους θα βρίσκονται στην Αθήνα και εκείνους που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ευελπιστούμε να πάει τόσο καλά όσο τις προηγούμενες φορές για όλους τους εκθέτες και παραγωγούς, να καταφέρουμε να προωθήσουμε τα προϊόντα των Μεγάρων και επίσης να διεκδικήσουμε μια θέση στο “καλάθι προϊόντων του νοικοκυριού” με τα εκλεκτά προϊόντα του τόπου μας. Ευχόμαστε σε όλους τους εκθέτες Καλή επιτυχία».